tisdag 7 april 2009

WIEWWIEW... en tisdag med påsklov...

innebandy och sista planeringen av Bustercup-resan för HJB :-)

Killarna vill ju åka på cup och om man är en tillräckligt bra lagledare så fixar men det. Planering och betalning och administrering av cup för 15 st. testosteronstinna killar i 17-19 års åldern är en riktig utmaning kan jag tala om. Bara att få dem att anmäla sig så man vet antalet spelare är ett företag :-)
Nåja, det man får tillbaka av trevliga -Hej, hur mår du? - i hallarna gör att det är värt varenda sekund.

I kväll är det Solnahallen som gäller och självklart hoppas jag på vinst. Sen får det gärna bli vinst på Fredag också för då blir det ledigt på måndag. Dessutom önskar jag en vinst till Balrogs damdemoner på fredag så Lundinska familjen kan få lite skön påskvila.



Den här kvinnan vandrar fortfarande för bröstcanser och kopiera henne gärna så hon kan fortsätta sin vandring runt jorden.
nu skajag fortsätta mitt Busterarbete så jag inte behöver tänka på det uppe på Bredsands Camping där jag tänker vara i Påsk nu när inte plånboken vill att jag åker till Danmark.

2 kommentarer:

Flisan sa...

Ha en underbar påsk i vagnen :)

Trulsa sa...

Hej, hoppas allt är bra med er och jag önskar er en trevlig påsk! Tack för senast, alltid roligt att umgås med en sån underbar och glädjande familj :) Undrar varför jag har fått smeknamnet Trulsa, vill ha en beskrivning i lisas blogg så att jag kan läsa :) Puss och Kram Trulsa