torsdag 15 juli 2010

Där kom nästa utryckning.....

ett samtal och ett svar!

- Vi behöver samtliga tröjor till uppstarten och samtliga ska vara rena igen till fotograferingen inför säsongen....................... (personen i luren verkar lite stressad för han upplever kanske inte att han har 100% kontroll på läget)
- Jaha....säger gubben, då åker jag till hallen i morgon och inventerar samt kollar med sponsorn om alla beställda varor är klara sedan återkommer jag till dig med korrekta svar i morgon em.
- Kan du göra det?
- Visst jag fixar det, du får svar i morgon.
- Toppen! Jag visste att det skulle lösa sig bara jag pratade med dig :)
- Självklart! vi hörs i morgon.
- Ja, tack och hälsa frun och familjen
- Detsamma :)

Så i dag bär det av till Borgen en sväng för kontroll av tröjor och sedan till Bromma för sponsorkontroll :)
Därifrån ska vi till staden och hämta dotter vid tåget och sedan myser vi runt ett par timmar =)

Inga kommentarer: