torsdag 5 juni 2008

Nu är det tydligt och klart!!!!



Tanten börjar bli gammal!


Inte nog med att orken till att sitta vid tangenterna ar varit totalt obefintlig, minnet har havererat och kroppen skriker - SITT STILL!! TA DET LITE LUGNARE!Tanten har dessutom bestämt sig för att försöka besöka alla mina gosiga studentungar :-)


Skorpan var ju som ni alla förstått först ut, därefter kom Andreas ute på ön, tätt följt av blåbärspangkakan - mikkizzz och sedan har jag nog några till som jag ska smygkika på under nationaldagen. Sedan blir det till att börja tänka 50-årsdag!
Stackars hunden Fiffin och katterna har börjat fundera på om jag bestämt mig för att totaldissa dom :-) Ta det lugnt älskade djur! Ni är mitt allt den dagen då jag ska sätta mig i min stol på altanen och veta att nu är det lugnt en hel vecka till midsommar ;-)
Just nu sitter jag och väntar på att mikkizz ska komma hem så jag får krama om henne och visa henne hur stolt jag är över att hon tagit sig igenom den här sista terminen och slutfört sina studier. Jag vet att hennes pappa tiitar ner till henne och är med henne idag på sitt egna sätt. Hoppas att hon får en oförglömlig dag med sina nära och kära men också att hon njúter till fullo av sin utekväll med klassen. (Skorpan somnade tidigt hemma efter en lååååång dag) vilket hon visst tänker ta igen denna helg ;-)
Skalman har gjort något ingen av oss trodde på - han fixade sina G i alla kärnämnena och dörrarna till gymnasie och studentmössa öppnades på vid gavel, nu är det bara han själv som bestämmer huruvida den vita mössan ska på eller inte.
Nog för en stund- ska verkligen försöka samla ihop mig och uppdatera lite mer frekvent. (men det har jag ju skrivit förr ;-)

1 kommentar:

kalle sa4awx Radioamatör sa...

Hej Å Hå Kapten Kalle.
Man Tackar för senast kul.
Å Gott va det med ( ÖLEN )