måndag 16 juni 2008

Nu så... nu sitter jag äntligen här :-)

Ska se om jag kan få ihop en uppdatering igen - jag som lovade att det skulle bli slut på dom och se till att det kom in lite nytt varje dag ;)

Skorpan och Mikkizz och Andreas ute på ön blev ju studenter till sist
Nationaldagen firades
Jag blev anställd på halvtid
Jag fyllde 25 +
Skalman klarade G i alla kärnämnen, missade på hemkunskapen så det var ju illa för blivande svärdöttrar :-)
Gubben Nygren fyllde 50 år!

Husomhellst så hade vi en mycket bra dag när gubben Nygren klev in i den senare delen av livskurvan. Många goa vänner tittade in och förgyllde hans dag och vårt arrangemang med katering från Miguel De la Rivera var mycket uppskattat :-) Tusen tack till den familjen för jag vet att ni alla bidrog på det ena eller andra sättet.
Tack också till er alla som tog er tid att komma in en sväng.

Efter den här hektiska tiden får jag lov att erkänna - jag är SLUT!!! Nu vill jag luta mig tillbaka och titta på fotboll, njuta av dagen och vila kroppen!!!!

Mina fantastiska arbetskolleger som gav mig ett stort presentkort på Hemtex och en underbar orkide har haft all förståelse för att mitt humör och kropp inte varit riktigt på topp i dag och då blir jag så härligt varm i kroppen för jag vet att dom bryr sig om mig.
Jag har dessutom cyklat till jobbet i dag!!!! Jo men visst, bilen är hos Ante och tankar kärlek :-) Jag lovar att det känns i benen :-)

Inga kommentarer: