måndag 27 oktober 2008

OKEY ... JAG GER MIG...

jag har misslyckats igen!!! :-)

Fotografierna är inte inlagda i datorn så ni får vänta, ska bara....... vänta på att Skalman kommer hem och hjälper mig.

Men jag lyckades få ner några enstaka rader här i alla fall ;-) Nu lurade jag er allt!
Ni trodde ni skulle få vänta i 3 veckor eller så innan jag hittade tangentbordet igen.
Majsan - den där skålen med det mindre nyttiga godiset och den där flaskan med saft kan du skicka hit till nordvästra sidan om staden. Det verkar vara den perfekta fredagsmiddan för mig :-)
Superläckert badrum!!

Syster Yster - jag ska provsitta soffan, jag ska bara...... sova lite först.

Sov gott alla vänner och ha förströstan - Kompis har snitslat vägen till datorn så jag tror jag hittar tillbaka hit igen redan i morgon :-)

Inga kommentarer: