lördag 1 november 2008

Andningspaus framför tangenterna

Jo, jag fick till en liten paus i total ensamhet (om man räknar bort 2 hundar och 1 katt).
Ja sen måste man ju bortse från sms via mobilen också ;-)

Anders, Skorpan och Kompis befinner sig i Viksjöhallens sekreteriat. Skalman skulle gå ner till Björkebyhallen och titta på F96 som han lovade dem i går men hamnade i Björkebyhallens sekreteriat i stället för publiksidan!

Alla i BBIF har fått tider och ansvarsområden som man ska sköta för att cupen ska behålla sin status som "bra cup" och det funkar för det mesta aldeles smärtfritt. Alla drar sitt strå till stacken. I år måste jag nog ändå säga att organissationen runt cupen verkar flyta på ovanligt bra. Det känns som att vi hittat rätt i leden och fått till en struktur som kommer att kunna vidareutvecklas och bara bli bättre och bättre!

Men mest av allt är jag stolt över BBIF HJB!!!

På bara 15 killar har vi täckt sekreteriatet i 3 hallar hela torsdagen och i 3 hallar halva fredagen med bara 2 små missar. En kille blev sjuk och en kille hade missat informationen om tiden.
Eftersom jag satt 3 killar på varje pass så var sjuktillfället inget problem att lösa för man klarar det med bra standard även på 2 killar. Vad gäller tidsmissen så var det svårare för det var i den hallen jag bara räknat på 2 killar under varje pass men cupgeneral Marcus Grapne fixade till det och jag behövde inte vända upp och ner på arbetsdagen för att försöka avhjälpa problemet själv.

Vi har fått mycket kritsa för insatsen och jag är som sagt STOLT över "mina" killar och deras jobb för klubben och cupen! :-)

Inga kommentarer: