tisdag 18 november 2008

Snabb uppdatering....

om läget i Skälby.

Äntligen kan jag säga det - Anders kommer hem igen! :-)
Total lycka för oss alla i familjen och tacksamhet för att läkare, maskiner och framförallt Anders som själv tog sig igenom några mycket jobbiga dygn. (i respirator på intensiven)

Så småningom ska jag sätta mig vid tangenterna och ge er en redovisning om allt som hände, gick fel och gick rätt men nu använder jag all tid åt att svara barnen på frågor, hämta tillbaka lite sömn och komma igång att äta själv igen.

Jag har förstått en mycket värdefull sak som jag levde och trodde på förut men som jag nu kan säga och vet att jag verkligen menar -
Anders, jag älskar dig så ord och handling inte räcker till för att visa. Du är det värdefullaste jag och barnen har.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej där, skönt att höra att det gått bra trots allt. Nu var det iofs ett tag sedan du berättade läget på min blogg.

Hoppas verkligen att det braiga fortsatt sedan dess.

Tänker på er då och då....

Hälsa Scorpan att jag gärna byter barr med henne! Men bytt är bytt isf;)

Kramar Maria

Anonym sa...

Holà Familjen Nygren! Flisan & Fredrik sitter nu i Venezuela och njuter av solen, varmen,bad & paraplydrinkar...Ville bara skicka en liten halsning och tala om att vi har det toppen! Kramar