måndag 1 december 2008

Måndag =SSL + tangentbordet med hela familjen :-)

Vad tror ni? Kommer jag att lyckas få ner några rader ikväll?? Täby vs AIK det är egentligen bara en match som kan vara mer intressant i mina ögon och det är Balrog vs AIK eller AIK vs Balrog ;-)
Jag ska försöka i alla fall (att få till några rader) men först ska jag som vanligt se till att alla får lite mat i ,gen och att kaffepannan är laddad och sist med inte minst att Puckon med grädde intar rätt temperatur.
Sedan ska jag sätta mig här och bara mysa av att familjen samlas som VANLIGT!!!! Fast ovanligt för Herr Nygren ska inte knapra nötter/bullar eller annat smått och gott. Han får hålla tillgodo med soppa/soppa och soppa :-)

Ses snart :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Ååååhhh du är tillbaka!

Nu sitter jag här och väntar på en rapport......känn ingen press;)

Skönt å höra att du har fått "tillbaka" din familj nu. Hälsa Herr N från Majsan;)

Kram Maria