tisdag 13 mars 2012

Jag frångår vanorna på bloggen bara för att försöka släppa klägget som etsat sig fast i hjärnan på mig efter helgens match.
Jag har roat mig med att skapa det rum för stilla frid och ro som jag önskar mig när det blir ledigt en dag i framtiden. Kul sysselsättning och härligt att få mixa runt fritt lite som man vill :)

Orkar och tycker du att det är värt det så får du klicka in och rösta mitt bidrag men det är ungefär som med "Maggats" bloggaward. Någon kommer att vinna och känna sig hedrad men det blir inte jag som kammar hem det ;)

Klicka på länken tävlingsbidrag och kika, gör ett eget drömrum och vem vet.....jag kanske gillar det ännu bättre och byter ut min ide till din, det är ju tillåtet att ha ett öppet sinne för förändringar.

Hur det nu än är så kanske jag faktiskt kan gå vidare nu..trots att jag irrat runt i etern och insett att när någon i AIK har en åsikt så ska man hoppa på och klanka ner på den, inte för att man kanske tycker att det är fel utan för att det är just AIK.
Sjukt men också smickrande!
Tänk att en förening som är ända sedan 1891 kan skapa så mycket agg, hat, kärlek, gjädje, stolthet ja allt vad det är som  man känner när man ser AIKs klubbemblem. Ett märke som berör vilket ju faktiskt förmedlar att det är ett märke som alla har någon typ av relation till ;)

Ja det är fantastiskt!
Även om du nu råkar vara en av dem som inte gillar AIK så har du i alla fall brytt dig om att läsa hela inlägget.
Varför?
Jagar du något mer som du kan klägga runt i?
Varsågod och ta för dig ...........   : P

Inga kommentarer: