söndag 18 mars 2012

Punktering!

.

Lite så känns det, trots att de flesta förstod redan efter suddenförlusten mot Linköping att säsongen skulle vara slut den 17 Mars i skogarna runt Mullsjö.
En egen vinst i den matchen skulle inte räcka till, Warberg var tvungna att förlora och lite andra matcher måste också gå vår väg. Chansen var mikroskopisk men inte obefintlig.

Hur som haver med resultatet. AIK får vara glada att det uppsatta målet med säkrat SSL-kontrakt är uppnått och ta satts inför kommande säsong.
Hoppas nu att trasiga spelare hinner rehabba klart att sjuka spelare blir friska och att klubben knyter till sig ett lag som kan hitta rätt. Det kan aldrig vara ok att spela i högsta ligan med annat mål än guldbucklan.

Vad händer här på bloggen då? Ingen aning.....måste snurra runt lite i tankarna och fundera. Är lite sugen på nystart och lite annat smått som ligger och gror i huvudet på mig.
Tills dess så låter jag slutspelet snurra, finalerna i Malmö och allt annat med innebandy få ro. Kanske tittar jag kanske låter jag bli.

Men ta vara på dagen och tiden för det tänker jag göra.


Inga kommentarer: