torsdag 22 maj 2008

torsdag em och full fart mot helg Igen!

Men den här helgen ska bli lugn har jag och gubben bestämt oss för. Mycket wii-golf och god mat i lugn och ro ;-) tror ni vi lyckas?????

Gamla Bettan var på sin årliga hälsokontroll i går kväll, hon har ju faktiskt blivit "myndig" i år. Det är något som alla årgång 1990 blir förr eller senare under året :-)
Det slutade med att Bettan vill ha 2 nya glödlampor !!!! och en ny styrled på högra sidan. I övrigt är hon i fint skick och kontrollanten var nöjd med henne ;-)

Ja, det får bli vår egen favoritservicestation Cuwab som får i uppdrag att ge henne den kärlek hon förtjänar och samtidigt släcka de där 3 st. 2 orna som det blev i protokollet. Undrar vad Ante säger när han ska få äran att byta glödlampor?? :-) Har vi tur så tycker han att hon är skitig och ger henne en dusch när han ändå håller på.

I dag när jag kom hem från jobbet så upptäckte jag en rolig sak! - Skalman har tydligen annamat att jag pratat om att kroppen är trött och värker för han hade varit hemma på lunchen och då tagit tag i golvmoppen. Han hade åtgärdat en del kaffefläckar på golvet men också tagit hela köksgolvet när nu Kompis var så gullig att damsuga det i går kväll.
Det mina vänner gav mig den här tiden vid tangenterna för daglig raport till er alla :-)
Ni får kalla det vad ni vill själv föredrar jag att kalla det en stund av LYX !

Dax för promenad och en kaffe på baksidan, vi sees säkert senare. Ha det gott så länge

Inga kommentarer: