fredag 2 maj 2008

Fredag och full fart mot LUGN helg :-)

Haha... nu infaller lugnet i familjen. Det dalar sakta ner över våra axlar och redan i går - Första Maj =röd dag så kom Nygren på att han inte visste vad han skulle göra av tiden :-)

Det blev till att tvätta markisen som måste imprgneras innan de 2 stora dagarna i familjen. Inte helt fel för nu är det ju gjort!

Skalman ska provträna för HJA kommande vecka. tisdag, torsdag och fredag. Samtidigt måste han göra några tester i matte för att kunna uppnå målet för G i slutbetyg. Dessutom måste han kunna leverera en uppsats i Svenska annars kör det ihop sig där istället :(
Vem pratar om att ungdomar är stressade??? Vem stressar dom ?? Eller handlar det bara om dålig struktur och diciplin??

Nåja, det är 1 vecka (vilket är mycket tid tycker jag) sedan ska han "bara" bry sig om slutbetygen fram till avslutningen.

Skorpan ska se till att bli klar med badrummet ute på ön så att hon har tid att springa på resten av alla studentskivor! Hoppas hon lägger mycket tid under den kommande veckan så syster min och hennes familj snart får till ett badrum med toa. Det känns lite lustigt att gå på muggen ute på ön :-) Man sitter i en liten kur mitt i katedralen :-) Ska se om jag kan ta fram ett foto på det åt er.

Nä det var morgonens uppdatering från Skälby. Nu ska jag se till att hunden får sin lilla morgonpromenad innan regnat också faller över oss ;-)

Inga kommentarer: