tisdag 29 april 2008

Mösspåtagning !!!!!! :-) STOLT mamma....


Visar er alla hur en mycket trött (dock inte bakfull) Skorpa ser ut när man kommer hem klockan 3 på natten efter studentskiva och måste upp till skolan för att vara med på mösspåtagningen. Visst känns det som tjuvstart men Kista Gymnasium har valt att lägga en studiedag i morgon så det fick bli en tjuvis i dag :-)
Jösses unge - vad stolt jag är över dig.
Det trodde vi inte att du skulle klara för 3 år sedan. Det är en tufft, grabbig branch men du verkar ju klara av det bättre än fnittriga tjejer. Mamma älskar DIG!!!! :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Hejsan,

Scorpan ser ju jättefin ut trots lite sömn;-)

Minns det som igår när min Rebecca for runt på alla studentfester, och självklart den stora dagen när de gick ut!

Vilken omtumlande känsla som mamma. Passa på och njut Mie, det går så fort.

Såg er inte i Lördags, jag var iof helt virrig, men kom på att jag missat er först när jag kom hem.

Hoppas du mår bättre nu, såg att du varit sjuk.

Till Skalman, det blir "try outs" i veckorna som kommer. Håll utkik/ kontakta de som står på hemsidan.

Ha en skön Valborg

Kramar // Maria