torsdag 25 december 2008

När juldagsmorgon glimmar.....

jag vill med hunden gå,
en prommis i min ensamhet.
I tystnad bara se,
hur alla husen lyser
och alla barnen ler...........

En fröjdefull jul är något jag hoppas att ni alla fått.
I familjen Nygren har vi råkat få besök av en liten bacill :-(
Hm..... de flesta vet nog vad jag talar om men för er som känner familjen Nygren så förstår jag om ni är förvånade ;-)

Vi har nämligen bara drabbats 2 ggr på 23 år.
Skorpan och Skalman har sett piggare ut än vad dom gör i dag :-)
Anders, Kompis och mamma Nygren sitter som vanligt framför tv och tangenter.
Vad annat finns att göra när man har den där bacillen på besök i huset???

Men väl prepparerade med pepparkorn så verkar det stanna av med bara 2 personer och det känns rätt ok för vi har ju bara 2 toaletter :-)

Hoppas att ni alla får en fortsatt glad och god jul med många mysiga stunder med familj och vänner, vi väljer att hålla distansen till er alla de närmsta dagarna.

Kram till er alla från oss alla.

Inga kommentarer: