torsdag 2 juli 2009

2 söker uppmärksamhet :)


Jag har inte bestämt mig för om de ska få det :)
De vill nämligen ha varsin sockerbit bara för att Sigge precis har lämnat in Skalmans innebandysko i köket =)
Man ska inte äta så mycket socker!
Sen vill de gärna gå på promenad men jag tror det är för varmt för det. Det blir nog en dag på tomten i stället.

Själv lyckades jag sova hela natten och en bra bit in på morgonkvisten också :)
Det gillar jag verkligen!
Herr Nygren är inte lika enig med mig för han lägger minst 30 minuter på att tjata sönder sig varje morgon för att jag ska komma upp :)

I dag har jag en del ärenden som jag måste fixa! Trist men det är skönt när det är klart. Ska också förbi jobbet med läkarintyget så att de ser att jag inte är olovligt frånvarande :)
Ren formalia men ändå ett måste. Ska bli kul att ta en fika med tjejerna för det var länge sedan nu.

Nog för denna morgon, återstår att se om jag dyker upp igen under dagen eller det blir ny morgonblogg i morgon.
Då är det fredag och full fart mot Bredsand för 4 veckors njutning =)

Drick vatten smörj kroppen och njut! det ska bli sämre nästa vecka :(

Inga kommentarer: