onsdag 22 juli 2009

Uppstart efter bloggsemester :)

Kanske trodde ni att jag nu håller på att tröttna på bloggandet men så är det INTE :)
Jag har bara haft både frivillig och ofrivillig bloggsemester.

Nu har datorn hittat till Bredsand och det är inte utan att jag är lite lycklig för det =)
Jag kan nämligen följa alla mina bloggkompisar igen :)
Jag ska försöka få till ett inlägg om allt som vi varit med om sedan sist men jag tror jag låter det vara till i morgon när SMHI har lovat regn.

Nu sitter jag och väntar på Skorpan och Faster som fått för sig att cykla upp till Bredsand från Järfälla :)
De började sin färd i morse kl. 08.07 och klockan 09.27 fick jag veta att de var i Kungsängen.
klockan 11.47 fick jag information om att de var i Bälsta och att de intog ett välbehövligt energiintag bestående av en hamburgare :)
De undrade också hur långt ungefär de har kvar =)
Börjar kännas i ben och rumpa tror jag.

Nåväl, uppdaterar när de cyklat in på campingen och tagit sig ett välbehövligt dopp i solen :)

Take care

1 kommentar:

Flisan sa...

Välkommen tillbaka, mycket kul att läsa nu? Puss Puss