onsdag 29 juli 2009

Okey! Nu är det gjort!

För första gången i mitt liv har jag åkt ut till Arlanda och lämnat av ett av barnen för en egen utlandsresa!
Skorpan och Blåbärspankakan har begett sig till Grekland för en veckas toksol och annat röj :)

En lite vilsen mamma som faktiskt lyckades hålla sig från tårar (för en gång skull) Jäntan ska ju bara vara borta 1 vecka!
Men det blir en tom vecka och tyst!
Det är ju liksom hon och Pappan som för oväsen i vårt hus :)

Killarna är mer sansade och dessutom har de en massa annat att pyssla med hela tiden. De är nog lite mer lika mig till sättet att vara på medan Skorpan är pappas tjej uti sista hårstrås-snutten :)

Nu sitter jag och väntar på ett sms från henne för att höra att de är framme vid hotellet som de ska och att allt gått bra. Jag vet att de är framme i Grekland men de ska ju till rätt stad också :)

Återkommer i morgon med mer info.
Sov gott Sverige

1 kommentar:

flisan sa...

Åh va underbart :) Hoppas tjejerna får en toppen vecka, kul att du bloggar nu, har saknat den och ditt skäll!Puss o kram