måndag 7 februari 2011

Måndag och ingen innebandy på TV :(

Så är det ibland och det är bara att gilla läget för mig liksom för många andra i landet.

Till helgen är det match i Borgen och det är Helsingborg som intar den blanka parketten. Sist lagen möttes blev det en suddenvinst för den sbvartgula maskinen och en knäskadad K-J.
Han är helt återställd och lär vilja vara med hela matchen den här gången. Men lite trevligt mitt i eländet var att få rå om mamma och pappa ett extra dygn så jag tror nog att han gick ur den skadan utan större men än ett ärr och ett minne om hur rädd vi alla var för att det skulle vara ligamentsskador. Inte minst Helsingborgsspelarna var oroliga för det. Det var ju strax före ett viktigt VM. Men allt gick bra.

Nu håller vi tummarna för att vi återigen får se rolig innebandy på parketten och visst håller jag för att AIK ska behålla pinnarna hemma i Solna men ingen match är över förrän slutsignalen gått.

Titta in i Solnahallen på söndag 17.00 och var med på ett festligt, häftigt arrangemang på plats för hur det än är med innebandy på tv så är det aldrig det samma som att vara på plats.
Ha det gott och ta vara på veckan för det tänker jag göra.

Inga kommentarer: