onsdag 2 februari 2011

Stängt, klart och nu blir det full fart framåt.....

transferfönstret är stängt för den här säsongen och visst har det rört på sig en del i innebandysverige.
Många har fått möjlighet till mer speltid i Allsvenskan och några har fått förtroende att göra premiär i SSL.
På damsidan har det flyttats mellan Ettan och Eliten i stället.
Till och med i landslaget har man flyttat runt på personer. In med några bort med andra eller till andra stolar att sitta på.
Vad är då den största nyheten, den största överraskningen?

www.innebandysajten.se naturligtvis!!

Hoppsan Kerstin, tänkte jag när jag drönade in för att kolla vad det var för spännande sida.
Glad som attan blev jag när jag insåg att här har vi sidan som konkurerar med innebandymagazinet och alla andra samligssajter. En helhetsbild som är helhet men också uppdelad i de olika dam/herr/elit/landslag osv......allt i en härlig innebandyröra på framsidan men så enkel att få valda delar av genom en fingerklickning!
Fritt val och tillgång till bloggare som är lite nichade på sina olika sidor av innebandyvärlden men ändå väl insatta i helheten........ÅH......jag är bara såå käääär!  :)

Träning i Borgen  i kväll men de får klara sig utan en slagen, hårt arbetande Nypan    :(
Ja, jag vet!
Det är sällsynt men vi står inför ett slutspurt och slutspel, då kommer det krävas många timmar, blod svett och tårar, Nypan på tårna, möta problem, hitta nya vägar och 110% fokus :)
Ni tror väl inte att ett slutspel bara kräver mer av spelarna?
Nej, det är nu det är upp till bevis från hela staben bakom spelarna, alla i eventet och publiken i hallarna. Det är nu vi kliver in på slutsträckan innan det är dax att accelerera upp ett antal snäpp om man vill vara ett av de 2 lagen i Malmö Arena i April.

Inga kommentarer: