lördag 22 oktober 2011

Surt sa räven!

Borde sitta i en buss på väg mot Sundsvall......sitter i metropolens kök, dricker en drink med Skorpan och Blåbärspangkakan :( / :)

Bältrosen tog min Umeåresa och jag lämnas ensam kvar i den stora staden men jag är ju som sagt i gott sällskap ändå. Surt känns det för hjärtat säger att jag vill vara med i bussen men förnuftet säger att jag är på rätt ställe.

Hur som helst så blir det en del tittande på everysport både i dag och i morgon. Vi får hålla till godo med Hasse Anderssons rapporter från matchen eller titta in på livematch.com. Alla sätt är tillåtna.

Nu ska jag fortsätta titta på Tv och tycka synd om mig själv för det var det som läkaren ordinerade i kombo med tabletter. Tacos blir jag bjuden på av tjejerna och det känns ju helt ok.....kanske kan lura på dem att dela den där flaskan med vin också ;)

Ta vara på er och Ubbe! Tänk på att det är en massa guld du har i bussen ;)

Tills vi ses igen...ta vara på er för det gör jag.

Inga kommentarer: