söndag 5 september 2010

Eventmöte i all ära......

Vi är alla klokare i säkerhetstänket och vi har alla börjat ställa de där frågorna som man inte tänker på och inte heller vill ha besvarade av händelser.
Vad jag undrar är om jag är klokare ang, mitt område i eventsektionen?
Var det någon annan där från sekreteriatfållan?

Men visst var det! Per var där :)
Trots att han tänker svika den svartgula maskinen lagom till jul för att sätta sig i Gamliahallen och titta på skön innebandy på sin fritid så fanns han på plats.
Ingen Lennart, Yousef eller Marina?
Ska de svika mig mina kära lagkamrater?
Det tror jag inte...de kommer att dyka upp som gubbarna i lådorna och tanten bakom köksgardinen när det närmar sig startsignal i Borgens absoluta mittpunkt den 26 September.

Kommer vi vara klokare då?
Ja visst kommer vi vara det och visst är vi taggade inför en ny spännande säsong....vi bara försöker se de sista sköna sommardagarna och förnekar att det snart är dax.
3 veckor är ju faktiskt väldigt lång tid......eller inte.

Den som gick från mötet med svar på hur det hela är tänkt och vem som ska göra vad och varför, den personen måste ha hört något som jag missade. Men en sak vet jag helt säkert.......... att jag längtar till startsignalen och att jag kommer sitta och liverapportera på everysport.com för den som inte har möjlighet att komma till Borgen i egen hög person.

Inga kommentarer: