måndag 27 september 2010

Jaaa!! och Neejjj!!

Jodå 3 poäng till i statistiken och vinst mot ett Warberg som blir mycket vassa när de fått några matcher till i benen.
Man är aldrig nöjd med en förlust men den här känns ändå som att den var värd det, vi fick en fingervisning om hur bra det kan bli när vi kommer igång ordentligt. Premiärmatcherna är ändå lite annorlunda.
Ungefär så uttryckte en av Warbergs ledare sig efter matchen.

Men vad håller Everysport på med?
Jag ringer före match och talar om att det ligger dubbla matcher (orsaken till förra gångens strul) på min sida. Inget som åtgärdas trots att de fått veta om det ev, problemet innan. Sen börjar strulet ca 10 minuter in i matchen och det fungerar inte igen förrän ca 10 innan matchslut!!
Riktigt irriterad blir jag och tjurig på mitt smått obstinata sätt.
Ska det vara så svårt?
När man fått information om att det finns en risk att det inte kommer att fungera?
Nu får jag försöka försvara en uppdateringssida som jag knappt själv har någon lit till själv. Hm.....

Nåja, det var den helgen och nu satsar vi på nästa i stället. Då bär det av mot Mullsjö ;)
Ska bli kul det med. Alltid spännande med matcher som på pappret borde vara tvärenkla och självklara. De har en förmåga att sluta lite annorlunda än vad man tänkt sig. Det funkar inte att bara ställa in skorna innanför sargkanten, det vet ju alla som har satt sin for i en innebandyhall.

I kväll blir det TV4 sport och innebandy igen. Me like ;)

Inga kommentarer: