onsdag 8 september 2010

Nu rullar landslaget vidare.....

med sin uppladdning inför VM i december.
Helt ok för mig....de kan göra som de tror är bäst.
Själv funderar jag på varför det är skönt med ett uppehåll så här direkt efter att jag längtat så starkt till uppstarten? Jag tror jag kommit på det!
Jag är helt enkelt nöjd med att ligga i fasen....inför så att säga.

Ibland tänker jag på den tiden när "ungarna" var små och det var träningar, cuper och seriespel om vart annat med flera olika lag och serier i samma åldersgrupp.
Det var tider det. Då hände det saker hela tiden :)

Nu har man kommit till den tiden i livet då man gillar att det faktiskt är lite stiltje mellan varven också.
Det måste bero på att tanten blir äldre hela tiden. Vet ni, det gör mig inget.
Jag är rätt stolt över både min ålder och mina grå hårstrån (okej mitt gråa hår!)
De är liksom kvittot på att jag faktiskt levt livet och att jag någonstans har plockat på mig erfarenhet som jag idag försöker förmedla till dem som vill ha stödet och till dem som väljer att avstå från mina åsikter säger jag bara grattis! Var och en vet nämligen vad som är bäst för en själv.
Det gäller även "barnens" rätt till att idrotta eller avstå från att idrotta.

Men visst är det härligt när man ser ett leende barnansikte med klubban eller bollen under armen?

Inga kommentarer: