torsdag 23 september 2010

Torsdagsträning i huset

I kväll är det ordinarie AIK-träning följt av möte :)
Skalman åker på provträning och Skorpan har också träning.
Själv ska jag med på mötet och Kompis kommer hem och hälsar på.
Full fart i almenackan och Kompis får klara sig själv om inte Skorpan bestämmer sig för att lyssna på vårt råd att ta det lugnt med knät som fick sig en vridning på matchen i söndags.

Allt är alltså som vanligt i vår metropol.
Såg att KAIS Mora åkte på torsk i går kväll. Men inte med så stora siffror som jag tycker att alla befarat.
Med tanke på hur de tog en plats i SSL så kan man vara fullt nöjda med sin insatts enligt mig.

Jag menar det var ju inget nytillkommet lag i SSL som man förlorade mot. Jag hade förväntat mig en 18 - 0 seger för Umeå men det blev "bara" 9 - 1 vilket jag tycker är små siffror i sammanhanget.
Kanske man inte ska vara så snabba på att såga dem eller så mår de kanske bäst av att få kritsa för sina insattser och sedan få lämna SSL som krigare i alla fall.
Vi får se vad tiden har i sitt sköte vad gäller serien i år.
Ingen match är spelad och klar förrän slutsignalen ljudit i hallen :)

Inga kommentarer: