onsdag 30 juli 2008

Löpträning?

Trots värmen så stod Skalman för sitt ord - löpträningen är igång!
Jag undrar bara av vilken anledning han väljer att springa klockan 1 på dagen när det är som varmast? Helt utpumpad kommer han tillbaka och hämtar inte andan de närmsta 4-5 minuterna :-) Dålig kondis eller värmeslag ???

Skorpan har inte hört av sig sedan i går så man får väl hoppas att det beror på det vackra vädret och att hon har kul. Annars tycker jag att havet är ganska stort och mörkt för att inte tala om djupt :-) Så lite orolig får jag väl erkänna att jag är. Samtidigt så har hon ju faktiskt talat om att hon inte har mobilen med sig uppe på däck eftersom det vore sorgligt blött att tappa den i vattnet.

Kompisen ska jobba sin sista dag på projektanställningen i morgon och sedan ska han unna sig lite semester, det är bra för då kan Fiffin få ha sällskap ett par veckor till ;-)
Han behöver verkligen vara ledig nu, han har jobbat utan ledighet de senaste 18 månaderna.

Lite irriterad på stockholms innabandyförbund för deras sida verkar ligga nere just nu, den största anledningen till det är nog att det börjar suga efter lite sport och att det är så här års almenackan åker fram och alla tider för kommande säsong ska fyllas i så att man vet när/om man har någon ledig tid för annat :-) Majsan och flaggskeppet vet vad jag menar och jag undrar hur hon ska fixa det i år med tanke på deras husbygge. Lycka till Majsan ;-)

Nog för denna stund, återstår att se om jag återkommer senare i dag eller???

Inga kommentarer: