torsdag 7 augusti 2008

Oki, jag vet! Jag är en usel varjedagbloggare :-)

Ingen ursäkt bara uppdatering av livet så förbered er på en lång lässtund :-)

Skorpan är hemma igen OCH ska på anställningsintervju i morgon klockan 10.00 på Ekensgolv i Järfälla. Håll tummarna för det här jobbet verkar perfekt för henne, både rotjobb och renovering och rivning och helobjekt alltså möjlighet att lära sig en hel massa från grunden.

Skalman har tagit ledigt resten av sommarlovet. Han börjar skolan nästa fredag klockan 10.00. Kista gymnasium i matsalen. Spännande!!

Kompis har avslutat sin projektanställning på Ramirent och har åkt upp till Bredsand camping för lite semester ;-) Välförtjänt!!

Anders och jag har hamnat i den berömda men inte vedertagna hösttröttheten. Anders har ögoninflammation och är lagom snygg medan jag inte kan skylla på någonting :-)




Så här mysigt har kompisen det, härlig utsikt att vakna till va??
Förra helgen fick vi besök av Familjen Svan och det var toppenmysigt med massa god mat och minigolf samt bad i Mälaren - okej jag erkänner, jag badade inte!!!!

Den här middagen intogs i går när vi åkte upp med Kompis. Jösses vad skönt det var att bara åka dit en sväng! Det liksom förlänger semestern litegranna :-)

Jag har väl inte berättat att Skorpan, blåbärspangkakan, livix, Molle och Emma satt i ösregnet hela tisdagen för att se på allsång på Skansen??? Jodå, utrustade med gott humör och byggplast så satt de tappra tjejerna från klockan 7,30 till 21,30 i Sommarens sämsta väder dag!!! Men vad gör man inte för att inte bryta traditionen???

1 kommentar:

Lena sa...

halloj syster!! Vilket språk du använder i min blogg va! ;)
Ville bara tala om att i min ruta på datorn har du dina 3068 visningar i besökräknaren. Ser inte ut som du börjat på zero igen.

Kram!!