onsdag 10 februari 2010

En nypa innebandyhall :)

Med Skalman!!

Ska bli roligt att åter få titta på juniormatch den här gången i Råsta Park och motståndarlaget Orminge :)
Gillar skarpt måste jag säga då jag alltid gillat Orminges spelsätt och attityd på planen, men det är klart att de kan bkuda på bra innebandy eftersom de sedan några år har en riktigt trevlig och fin innebandyhall mitt i Orminges mitt.

Skorpan missar matchen då hon och KK ska hitta på något om inte jobbet skriker för högt och Pappa Nygren ska befinna sig i borgen för ordinarie träning. Mem jag ska dit!!
Skalman är ju liksom orsaken till att familjen tillbringar så många timmar i hallarna :)

Fortättningen med uppladdning inför söndag och alla hjärtans dag med mitt hjärtas lag rullar på.
Hur allt gått och gär får jag göra ett inlägg om i morgon.

BTW gick visst Balrog och tog hem Bäst i stan, kul för dem och välbehövliga vinstpengar kan jag tänka.
Synd att det inte längre blänker om laget som för några år sedan. Nu tar man Balrog på allvar men man räknar dem inte som toppmatcher längre.

Inga kommentarer: