söndag 7 februari 2010

Innebandyn inställd :(

Tro det eller ej men det blir ingen innebandyhall för tanten i dag :(

Skalman var lite sen ur sängen för han vaknade med huvudvärk!!
Efter sms-konservation med tränaren så blev hans match inställd för hans del. Tur att AIK alltid kallar 2 målisar och nu håller vi tummarna för att Hägne gör en av sina riktigt fina insatser.
Men jag är inte orolig, jag har sett den killen i mål och det är verkligen inte fy skam!  =)

Nåja, nu får jag tid för min make over och sedan kanske jag till och med hinner vila lite.
Känns i kroppen att det har arbetats här hemma.
Borgen har fått klara sig helt utan familjen nygren i helgen och som vanligt brukar det räcka med ett par dagar utan plastboll innan tarmen börjar skrika.
Så i morgon är det ny vecka och nya träningar, i helgen blir det match i borgen ;)

Inga kommentarer: