måndag 1 februari 2010

Nu är jag snuskigt......

svartgul och det får man ju vara i det här landet :)
Men nu måste jag endå ifrågasätta om det är innebandy eller någon konstig fjollboll som pågår i SSL???
Inte rättvis utvisning om ni frågar mig men vad har jag att säga till om???
Känns som att det skulle vara förbannat skönt med ett mål från de svartgula men som vanligt så får man inte som man vill och speciellt inte när domarna faller som furor.

Var är domarnas pondus?????
Fram med Bengtsson och Polverari!!!!
De kunde innebandy både med och utan heta känslor, de tiderna är förbi och det märks på hela ligan :(
Numera är det utvisningsbänken som är allsmäktig annars vet domarna att det blir en anmälan till diciplinnämnden som gör en bedömning på om domarna gjort sitt jobb korrekt  :(
Det vill ingen domare bära med sig så det är bara att sätta alla AIK:are på utvisningsbänken.
Hellre en för mycket än en för lite.
Patrik du gjorde en strålande insatts och det gjorde dina lagkamrater också .........
plocka nu fram tålamodet och lugnet från de gamla rävarna och krydda med lite ung målhunger så ska ni se att det lossnar.

Mitt hjärta slår för AIK med eller utan seger
okej.....för min familj också :)

Inga kommentarer: