tisdag 16 februari 2010

Man blir törstig av idrott ;)


Men när flaskan är tom så är den verkligen tom :)
Elionor är en sån där tjej som är väldigt duktig på att förse sin kropp med vätska när hon befinner sig i hallarna men hon kanske får se upp när hon har sällskap av den eminenta fotografen Jojje :)

Denna tjej finns alltid i Borgen vid hemma matcher men ni ska veta att hon är inbiten Djurgårdare! Hur nu det går ihop med tanke på hennes hjärta för AIK och allt som rör AIK på och utanför planen?
Men faktum kvarstår........hon är en klippa för eventet.

Att vara Djurgårdare i många, många år är inget som är konstigt för mig då gubben Nygren har varit inbiten sådan men nu ska ni få höra vad han sa i bilen på väg hem från Borgen efter söndagens match mot Umeå.

Fan gumman, jag tror faktiskt att mitt hjärta har börjat klappa för AIK på riktigt!
Jag blev så jävla stolt när jag såg glädjen i killarnas ögon efter att Ulvhag hade satt första målet i AIK-tröjan. Stoltheten att få leverera för ett lag med gubbar som trodde på honom redan innan han fått bevisa det. Den syntes lång väg i hans ögon och jag kände ett rus av lycka för hans skull men också för att det förstärkte glädjen i laget att få ge AIK en riktigt bra födelsedagspresent i förskott.

Inga kommentarer: