tisdag 23 februari 2010

Jag har fått hjälp =)

Det är härligt när folk man inte känner hjälper till att styra upp så man kan få till information och kunskap för jag lär ju så länge jag lever :)

Gustaf har varit snäll och använt sin tid för att ge mig svar på frågan -
Är man avstängd 3 matcher eller är det tom-datumet som gäller?
Svaret är att det är datumet som styr vilket jag kan hålla med Gustaf om är lite konstigt för varför uttrycker man då att någon får 3 matchers avstängning??

I det här fallet så kan jag bara konstatera att det gagnar AIK och sånt gillar jag (även om jag tycker att det borde vara matchantalet som styr).
Sen har Patrik Jansson förtydligat för mig att matchen mot Pixbo måste spelas senast den 5 mars.
Blir spännande om de lyckas pricka in den 3:dje för då kan vi bara konstatera att 2 av "barnen" Nygren får fira sina födelsedagar i innebandyhallen ;)
Skorpan fyller 21 den 3 Mars och Skalman fyller 18 (!) den 22 mars =)

Det är tur att det är barnens hobby som vi föräldrar anammat för annars fanns det nog risk för lite sura miner i det Nygrenska hemmet  =)

Gubben förbereder inför match borta på fredag. Visst, det blir ingen jätteresa att göra och det är skönt!
Eriksdalshallen får besök och AIK ställs mot Tyresö Trollbäcken. Det är apsolut en match att ta på allvar trots skillnaden på serieplacering. Inget lag som tagit sig till SSL är självklara förlorare ens mot Sveriges regerande mästare.

Inga kommentarer: