söndag 5 december 2010

Jag lever fortfarande.....

på att jag ska få åka till Finland igen.
Var nyss där eller i alla fall nästan.
AIK Event var på årliga julkryssen och det vart en bra tillställning. Mycket dans och kareoke vad jag har hört ;)
Själv tog jag det lite lugnare av olika anledningar och tack och lov för det.
Kroppen är INTE med idag!!!
(Snälla Viking Line - LAGA HISSEN i båten innan torsdag!)
Värk in i märgen och allmänt lågt tillstånd som inte beror på dryckesintaget men ändå på att jag roade mig. Valde helt enkelt att ha det ett par dagar :)

Nu hemkommen och vilar för att orka och klara av nästa släng. Jag kan ju bara inte missa VM och plastdoften som ligger tung i Hartwell Arena redan nu.
Misstänker att det kommer ta extra lång tid att komma över den resan men herre jösses vad det kommer att vara värt det när jag vet att de Svenska gossarna tar med sig VM-bucklan till rätt sida av landsgränsen.
Visst skulle jag kunna följa med via TV-apparaten men att få vara där på riktigt är så speciellt så det kan och vill jag inte missa. Då gillar jag läget och inser att julens förberedelser kommer att utföras av mina barn efter exakta beskrivningar från mamman som vill ha allt efter eget huvud =)

Snart börjar matchen mot Australien och vad finns att säga om den?
Ren vinst för de blågula? Självklart annars blir det tufft för killarna nu när de fått klara sig utan mediaträning.
Något annat finns ju inte på världskartan :)
Eller ??

Hur som helst så är det en härlig söndag som rullar mot sitt slut och min glögg är snart varm så vad gör jag här???
Intar rätt position och glögglaset i handen så ses vi vid senare tillfälle.
Ta vara på dagen för det gör jag  ;)

Inga kommentarer: