tisdag 11 januari 2011

Lång natts färd mot dag.

En busstur på ett antal timmar och ett par timmars sömn har gett lite perspektiv.

Tungt var det att sätta sig i bussen, tungt var det att se killarnas ihopbitna ansikten, tungt var det att ha matchen men förlora den.

Det är egentligen det enda jag kan sammanfatta resan med:
De hade matchen men de förlorade den.

Hade känts lättare om de hade legat under med 1-2 mål genom alla 60 minuter men nu var det inte så. 2 måls ledningen när det bara är att hålla kvar känslan, fortsätta jobba och inte släppa in Warberg i sitt flyt.
Ingen enskilds fel utan en ren lagflopp.
Gå in och vinn bollen....behåll den med eller utan produktion men behåll den!
Se till att de inte får igång startknappen!
Det var allt som behövdes.
Men allt som inte ville sig.

Nu är den matchen förbi och killarna med ledarstab kommer fortsätta nöta........det bästa av allt är att jag vet, jag känner, jag luktar mig till ett AIK som snart har hittat rätt hela vägen och som snart fått ihop alla delarna i den svartgula maskinens bygge för att uppnå det som alla har som mål....
Malmö 16 April!

Inga kommentarer: