lördag 22 januari 2011

Nya Marie och Tibbles gröna färg.


Till Anonym har Jojje fixat denna bild ;)
Stående med datorn på en 20 cm balk och ätandes middag så hade jag lite att göra.


Den här killen ser nog så sammanbiten ut, här handlar det om att få med sig laget och se till att säkra poängen hem till Borgen inför nästa derby som infinner sig redan på måndag i Borgen.


Det är alltid tätt och hetsigt när Caperio och AIK möte.......vi får hoppas att inte domaren har varit i kamp med killarna tidigare och att benen hänger med hela vägen :)


Ett tag såg det riktigt illa ut för vår PJ i buren...Caperio i ledning med 3 bollar så han chansar inte utan håller stenkoll på den lilla runda plastbollen.


Som sagt tätt och hetsigt är det i matcherna. Jag erkänner! Jag såg inet om det var Caperiospelaren eller Tibblehallens golv som gav Djurling en riktig nosträff. Krya på dig Djurling!


Ännu tätare blev det både på planen och i målprotokollet. Vid slutsignal stod det 8 - 8 och SD tog vid.
 Håll bort Caperio från allt vad kontringar heter!


Visst gjorde den svartgula maskinen det som alla förväntade sig. Tog hem de 2 pinnarna till Borgen, knöt ihop säcken ordentligt och var dessutom nöjda med sin insatts för de hade ju hämtat upp ett stort underläge. Skönt med seger i den gröna hallen och efter rapporteringen i går så undrar jag om Gittans speciella hälsning är till mig? För i går stämde det verkligen in.....jag hängde inte med och var alltså inte snabb nog =)
Annars så har jag en kandidat till hälsningen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen är Flisaspeta tillbaka på bloggen, så nu har du nått att läsa när du vaknar :) Puss