söndag 2 januari 2011

God fortsättning....från bussen :)

Jepp....2011 har startat och just nu så sitter vi i bussen och om jag inte är helt väck i huvudet så är vi runt Norrköping med färdriktning söderut mot Göteborg eller Mölnlycke närmare bestämt.
Wallenstamshallen blir ytterligare en ny upplevelse för mig. Har aldrig satt min fot där tidigare i alla fall.

Några gubbs är inte med på bussen men hela truppen är spelbar, det finns ju dem som valt att bege sig söderut sedan tidigare och därför möter upp på plats i stället.
En väldans massa långtradare gör oss sällskap på vägarna men det är bättre väglag ju längre söderut vi kommer.
Robin Hood spelas på dvd:n och ett par kortlekar är framme, i övrigt verkar det populärt att ta igen lite sömn på vägen :)

I kväll kommer jag sitta och liverapportera på everysport precis som vanligt så vill ni följa med på innebandymatch i Mölnlycke så är ni välkomna.
Spännande att se resultatet...hjärtat säger som vanligt AIK-seger men man vet aldrig med gubbsen. Det har ju hänt att de inte får igång benen och farten efter bussresorna. Materialare och medicinteamet får göra ett mästerligt jobb så alla inkl ledarstaben tänder till ordentligt. Hur det än är så blir det nu efter jul som man börjar skönja vilka lag som tänker avsluta säsongen med slutspel och vilka som nöjer sig med att få nytt kontrakt.

Nåväl...nu ska jag fortsätta min resa söderut och som sagt vill ni så ses vi på http://www.everysport.com/ senare i kväll. 16,00 börjar matchen.

Inga kommentarer: