måndag 5 september 2011

Tillbaka i metropolen

Mycket skönt måste jag säga!
Nu är jag sliten och skulle det vara match den här veckan så skulle det bli utan mig. Tror inte ens jag kommer att klara av att ta mig till Borgen på träningsdagarna om jag ska vara helt ärlig.

Tröttheten pumpar runt i kroppen som en feberhet våg och fötterna har intagit en 3 nummer större storlek pga. vattensamling. Ögongloberna känns som de ska ploppa ut och yrseln kommer och går utan att fråga om lov.
Innan jag lägger mig i horisontal-läge ska jag bara beta av ett möte i kväll men sen är det stopp!

Synd att jag inte kunde dela med mig av de sista minuterna i Helsingfors för det var väl de 2 minuter som faktiskt var intressanta trots att det inte gjorde någon skillnad på måltavlan. AIK var på gång in i matchen men tyvärr var det 58 minuter för sent. Helt plötsligt så blev domarna mer jämna i sin bedömning av situationer och AIK började rulla boll istället för att irritera sig. Nåväl..... en andra-placering i Gatorade Tour 2011 känns faktiskt som en vinst i sig själv. Ett kvitto på att vi är på väg åt rätt håll :)

Inga kommentarer: