torsdag 8 september 2011

Torsdag och träning?

Nepp!
Den här torsdagen är inte som alla andra.
AIK har gett sig träningsfritt just den här kvällen. Tror att det kan vara skönt för gubbsen att få hänga i soffan en vardagskväll men sedan lär de ta tag i sina fyspass. Det blir något extra nu när de valt att lämna ifrån sig sin träningstid i Råsta Park på lördag så att AIK´s framtid P99 får möjlighet att genomföra den cup som de planerat och ordnat för enda sedan Mars månad.
Det ska inte stå och falla på att Tallbackahallen fått en vattenläcka!
Lycka till med cupen killar! Vi håller tummarna för hemmavinst men viktigast är att ni får till en lyckad cup som många vill komma tillbaka och spela igen :)

Skorpan tränar vilket är helt normalt för en torsdagskväll men det finns en sensation till faktiskt (utom herrlagets soffläge) Skalman har satt på sig hjälmen igen!
Ja efter 8 månaders rehabilitering av axeln så har han tagit tag i sin hjälm och krängt på sig benskydd och alla annat. Träningsmatch i Bro står på planeringen i kväll. Hoppas det går bra och att han faktiskt tänker på att inte använda axeln på felaktigt sätt igen. JAg håller tummarna för att det ska funka :)

I övrigt så softar jag runt i min alldeles nya onepice som jag fått av min Skorperorpa =)
Alldeles för stor men OOHHH....så mysig!

Inga kommentarer: