lördag 23 augusti 2008

Almenacksifyllningen har....

påbörjats.
Efter 1 dygns tår och tandagnissel för att få datorn att fungera som den ska efter formateringen så kunde man äntligen logga in på innebandyns sida och kolla hur livet ska se ut nästa månad. Som det ser ut nu så finns det fakriskt någon enstaka helg som husvagnen kan få besök på. Visserligen blir det bara mellan fre-lör men luckorna finns :-)

Nu återstår bara att se vad Skorpan tar för beslut och då kunna konstatera att luckorna är borta ;-) Skulle inte förvåna mig ett ögonblick.

Visserligen har jag fortfarande inget ljud men det går ju att blogga, surfa och kolla mailen, så jag får väl vara nöjd tills på måndag när Kalle kommer på sin vanliga fika. Han brukar kunna fixa till det mesta.

I dag har det ätits tårta ute på Ön - Andreas fyller 19 år idag!!!! Grattis på födelsedagen.
Fikan fick vi stå över för Anders var uppbokad på annat håll under de timmarna som Andreas kunde ta emot besök.
Hoppas han är hemma någonting nästa vecka för det känns lite tungt att missa en tårta eller ännu bättre marängsvich som det brukar bli där ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej! Det är klart att jag är bäst, är bara att kämpa jue! Full fart frammåt som du säger =D Jasså hittade du det när du rensade?! Nej tack det är lugnt, har sparat alla tidningar jag varit med i själv! Ta hand om er, hoppas vi ses snart! Bamse kramar från mig och gubben!