fredag 15 augusti 2008

Skolstart!!!!!

Ja, då var det dax...... Skalman och Kompis står mitt i värsta förberedelsen till avgång mot Kista. Ska bli spännande att höra vad han har för åsikter och tankar när han kommer hem.
Jag ska ta med laptopen så jag kan uppdatera er i em eller kväll. Som vanligt så bär det av till Bredsand eftersom det är helg på intåg :-)

I går kväll fick vi ett samtal från vår domare/campingvärd Janne - han hade försökt säkra vårt tält men ville att vi skulle veta att det blåste mycket kraftigt i Enköping. Resultatet blev en tripp till Bredsand och rivning av förtält. Det ska vi resa i gen nu på eftermiddagen :-)

Haha vi kommer bli proffs på det här så att mina systrar inte längre kan göra narr av mig och familjen.
Nog för nu, mer kommer senare - kram till er alla och ha en bra dag ;-)

Inga kommentarer: