torsdag 28 augusti 2008

Superkort innan jobbet :-)

Klubbkväll på Intersport som krockar med Skalmanträning, Skorpanträning och AIK-eventmöte. Nej då, almenackan är inte fullbokad ännu :-)
Men luckan som fanns helgen 6-7/9 har jag precis spikat in på Bredsand. Annelie och Veine har lovat att komma dit med sin vagn så det blir nog en superhelg.

Kusinvitamin i Hedemora har precis talat om att Fredde (hennes livs stora kärlek) föll på knä framför henne och friade. Nu är lyckan total och hon känner glädje för framtiden, trots att de inte är riktigt eniga om Efternamnsvalet. Mitt förslag är att de helt enkelt byter båda 2 och då tar efternamnet - Hedenmora - Det är ju trots allt i Hedemora som de funnit frid och ro i sina liv! Alltså ser jag fram mot ett vårbröllop i Hedemora! MEN Flisan - tänk på att våra helger under vårarna är lite spikade så kolla in min almenacka innan ni bokar prästen ;-)

Nog för nu, jobbet väntar och min nya diskmaskin som fick för sig att spotta ut allt vattnet på golvet i Fredags har blivit lagad så nu kan vi leka igen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

He He, det tänkte vi inte alls på att kolla mer er almenacka först ;-) Nu hoppas jag verkligen att ni inte är uppbokade, för det blir den 2:a Maj i Uppsala kyrka =) Efternamn har vi också kommit på, det blir fredriks pappas efternamn. Så alltså Fredrik & Flisan Roos =) =) Fint va? Dock va hedenmora ett super förslag!! Massa Kramar