tisdag 12 augusti 2008

Tisdag hela dagen

Har kommit upp ur sängen i alla fall och det är jag tacksam för idag. Redan i fredags kändes det lite konstigt i huvudet, jag var liksom inte riktigt med mig själv på hela dagen. Sedan har helglugnet inte infunnit sig riktigt heller, trots att vi mitt under regnet i lördags fick för oss att byta plats till nummer 57 i stället för 38 där vi låg förut. (Ni vet - fälla förtält och resa det igen) Att göra något sådant är så typiskt oss Nygrenare, en ide väcks och vips så genomförs den. Men jösses vad bra det blev! ;-)
Nåja, huvudet i en bomullskokong i går och en molande värk från höger skinka ner i höger ben infann sig i söndags och jag kan ju tala om att idag känns det ordentligt. Det blir till att gå, stå, sitta och ligga med 5-minuters intervaller.

Undrar hur det går på jobbet? Nu har ju alla barn kommit tillbaka från semestern och en del inskolningar är också på gång. Men jag tränar på att inse - du är inte oersättlig !! De har klarat sig tidigare så de lär klara det nu också.

Skorpan studsade glatt ur sängen i morse och visslade när hon gick till "guldjobbet" Pojkarna = alla 3 sov till 8.45 så de behövde väl vila men först ur lådan var ändå Båtsman ;-) Kanske blev det för kallt när Skorpan inte längre låg brevid och tryckte in honom i väggen.

Inga kommentarer: