fredag 27 augusti 2010

Full fart mot fartfylld helg.

Ja så kan man beskriva den här dagen.

2 träningsmatcher till ska avverkas under helgen.
Uppsala på lördag och Skoghall på söndag.
Liverapporterar på everysport som vanligt så det ska bli kul. Att få åka med och liverapportera är ju en av de saker som jag önskat mig länge.
Inte nödvändigtvis att det skulle vara just jag som fick den äran men att någon skulle få göra det så man alltid kan vara med under matcherna utan att behöva tömma plånboken.
Det är ju rätt dyrt att åka med ett lag på alla hemma och bortamatcher, inte bara biljettpriset utan också transport och logi med mat kostar ju en hel del.
Men jag har fått äran att få åka med!
Lycklig för det och jag hoppas att jag gläder någon annan med möjligheten att få vara med fast genom datorskärmen i stället.

Västerås har försatt sig själva i konkurs och det är alltid tråkigt när en klubb inte går runt. Det innebär att vi kommer att åka någonannanstans istället för Västerås i SSL-serien i stället. Frågan är bara vart?
Lär ta ett par dagar till innan vi får svar på det. Det finns ju regler och ordningar på hur det hela ska gå till.
Men seriestarten den 18 september på Hovet är spikad så då kör serien igång på alvar oavsett om det är klart eller inte.

Jag återkommer under helgen som jag kommer tillbringa en hel del med det vackraste klubbmärket som finns i världen.........AIK.

Ta vara på dagen för det tänker jag göra.

Inga kommentarer: