tisdag 10 augusti 2010

Nepp...det går inte att strunta i bloggen ;)

Precis som jag befarade så var det en mycket tröttihuvudet Skalman som kom hem igår kväll :)
Precis som jag förstod innan gubben for till Borgen så skulle han behöva sitta vid sin dator en stund med sitt "snabba" båtspel när han kom hem :)
Precis som jag kunde räknat ut om jag ansträngt mig så skulle Skorpan och Blåbärspangkakan ge sig ut på PW vid 9-tiden på kvällen :)

Ja dagen blev ju faktiskt precis som jag hade förväntat mig när jag knöt ihop säcken i går kväll.
Undrar nu bara om den här dagen blir lika förutsägbar?
Skulle tro det eftersom det inte är träning i kväll och att det bara är Skalman som rör sig i hallarna i dag.
Det lär bli TV:n eller dataspel som gäller på schemat.

Ta vara på dagen och varandra.

Inga kommentarer: