tisdag 3 augusti 2010

Spännade dag på intåg :)

Skalman ska tillbaka till Borgen för att fortsätta sitt ledar/tränar uppdrag på summer elit camp och han var mycket nöjd med dagen i går. Det har varit tokroligt sa han i går när han kom hem.
Han var till och med villig att ställa upp som reservmålvakt på en träning i går kväll men de hade löst problemet innan vi fick tag på Skalman för att kolla om han ville eller ej.
Kul!!!

Själv har jag fått en förfrågan i helgen som jag rent instiktivt svarade ja till och kanske kan jag berätta vad det handlar om lite senare under dagen. Många bitar som ska på plats och besvaras först. Jag vågar inte ta på mig en uppgift som jag inte är helt säker på att jag klarar av :)
Men det skulle vara sjukt roligt om vi hittar en lösning så det fungerar som vi har tänkt oss :)
Me like!
Utveckling och utmaning.

Höres vid senare tillfälle men innan dess kan jag bara konstatera att innebandybollen är rund och den rullar igen, den rullar fort ;)

Inga kommentarer: