torsdag 5 augusti 2010

Som danskfödd så är det här årets .............

överaskning!!!

En dansk målvakt i Balrog!
Inte för att det är så märkvärdigt med en dansk målvakt men att han i så fall kommer från Bulldogs!!
Visst inget fel på Anders Kjaer (som för övrigt inte spelat någon säsong för Bulldogs ännu, utan skrev på i Juni och kommer från Brönderslev) och han kommer i så fall med all säkerhet att utvecklas i SSL under säsongen däremot förvånar det mig att Balrog jagar målvakter utanför de egna leden.
Vart tog deras mycket skickliga unga 92:a vägen?
Tog de inte hand om honom?? Eller finns han inte kvar i Balrog, har han till och med slutat spela?

Nåväl, jag gillar mitt hemland och alla som kommer därifrån så jag ser fram emot en säsong där jag kan följa en landsman och hans lärande om innebandy när den är som snabbast, vassast och absolut roligast.

Inga kommentarer: