fredag 20 augusti 2010

Full fart mot helg och.....

ingen innebandyhall!
Nepp, vi har bestämt att vi ska lyckas hålla oss ifrån hallarna den här helgen.
Tror ni vi lyckas?
Återstår att se.

Jag går och väntar på att få veta vad som händer med Västerås......blir de kvar eller blir det KAIS Mora som blir motsåndare?
Väldigt tyst om saken är det i alla fall och då kan man bara spekulera.
Själklart hoppas jag att Västerås hittar en lösning för det är ju ett av lagen som hör till i årets säsong men samtidigt så skulle det vara roligt med ett Mora lag också. Falun och Mora har ju en hel del Dala-gnagare :)
Ofta täta intensiva matcher i Dalarna (ibland lite för hetsiga) bra motstånd och ingen självskriven 3-poängare med sig i bussen på ditresan inte.

Nåväl, vi bör ju få besked inom den närmsta veckan i alla fall ;)


Är det fler än jag som noterat att Bele Barkarbys Caroline Deutgen är uttagen till U19 lägret på Bosön i början av september? Så rätt och så värd den tjejen :)
Lycka till Carro! Visa dem vad du går för.


Nu ska jag ta vara på dagen precis som jag brukar. Hoppas ni gör det samma =)

Inga kommentarer: