söndag 29 augusti 2010

God morgon denna vackra söndagsotta

Känns det som i alla fall.
Nog känns det i kroppen att det var match i Uppsala i går och då kan man fundera på hur det känns i killarnas kroppar eller hur?

Men det verkar inte vara något större fel på dem frånsett att vi har mannfall för feber. Höst snuvan verkar ha slagit ner i Borgen. Halva gänget ligger hemma och har det så bra man kan när man inte är pigg.

Ska bli roligt att se hur det går i dagens match, gårdagens var ju inte någon höjdare men jag tror faktiskt att den fyllde sitt syfte för tränarna. De fick nog svar på en del frågor även om en hel del frågetecken finns kvar. Men det är väl ganska naturligt eftersom korsbanden inte är tillbaka i träningstruppen för fullt ännu.

Nåväl, jag kommer nog att återkomma på hemresan om jag inte slagit ihjäl batteritiden ;)

Vill ni så kan ni alltid följa med under matchen på http://www.everysport.com/ Välkomna dit :)
Tills dess tycker jag ni ska följa mitt exempel och ta vara på dagen.

Inga kommentarer: