onsdag 25 augusti 2010

Träningsmatch-serien startar...........

ca 19,10 i kväll.
Jepp det blir en kväll i Borgen och det är väldigt skönt för då känner man verkligen att allt är på gång :)

Jag gillar helt enkelt känslan.
Tänk att det ska vara något som man längtar efter.
Jag är ju inte direkt aktiv själv ;)
Liverapportering på everysport.com är mitt mål i kväll.

Nåväl, i kväll rullar det igång för giganterna som har ett mål denna säsong........
att bärga guldet i Malmö i April =)

Återstår att se om de klarar sitt mål. Men visst ser det bra ut. Killarna har kul och de har tränat på bra under sommarens egensträning. Snygga siffror på Beep-testen och skön studs i upphoppen kan jag lova. Där har Gunnarzons teknik verkligen gjort under.
Jag tror stenhårt på AIK´nya koncept och det är svårt att vika ner sig vid övningarna när tränaren står framför och göer exakt det samma som spelarna. Grejen är att han dessutom har ork att prata samtidigt ;)
En skön lirare som kommer att få det här gänget att växa ytterligare ett snäpp.
Han har helt enkelt blicken inställd på att hjälpa killarna till Malmö :)

Nu tycker jag att ni ska härma mig........ta vara på dagen.

Inga kommentarer: