onsdag 27 februari 2008

Haha du é schööön Majsan och Flaggskeppet!

De e lite gött att vara saknad :-)

Majsan och jag har konstaterat att vi är tvillingar båda 2. Jag vet hennes datum och strax ska jag väl avslöja mitt.
Vi har snuskigt mycket på jobbet och jag som arbetar hela 2 timmar om dagen kan lätt få för mig att jag hinner lika mycket som mina kolleger gör på sina 8 timmar ;-) Därför sitter en liten hinhåle på min axel och knacka med storsläggan i örat på mig - Tänk på varför du bara arbetar 2 timmar!!! Det var ju det här felet du gjorde sist, gör inte om det! - Jag kan berätta att när jag får tag i den där lille rackarn så ska jag mosa honom mot assfalten med hans egen hammare! :-)

Ja, dessutom är det full fart mot helgen vilket de flesta vet betydelsen av, Innebandy! Fast den här helgen är lite lugn, det är bara BBIF herrar som spelar hemma i Viksjö på söndag. Vi får se om vi kan hitta på något annat vettigt att göra - undrar vad set skulle vara??? ;-)

Majsan jag skriver en liten notis på din husblogg så du slipper fundera på om vi delar dag eller inte :-) *fniss*

Inga kommentarer: