söndag 24 februari 2008

Söndag kväll med drömkåken ;-)




Hihi, ja den gamla filmen visas igen, lika kul varje gång. Kan inte hjälpa det men visst går en tanke till Majsan och Flaggskeppet som ju står mitt i ett husbygge :-) Ludde har väl bättre koll på grejerna hoppas jag :-) men det är klar, bakom den mannen finns ju en kvinna med simultankapacitet ;-)

Eftermiddagen tillbringades på Björkebyhallens riktigt dåliga bänk. Tanken var att vi skulle gå ner och titta på BBIF damer som kör stenhårt i div4. Man kan väl säga så här..... det går inte att kliva in i hemmahallen utan att min man landar i sekreteriatet, ofta med mig vid sidan. Man kan också säga att dessa tjejer som till 90% är födda 1993 platsar inte riktigt mot alla lag i damserien. I dag tog man emot Tyresös damer och när vi äntligen kunde stryka under resterande få rader i protokollet så var det med slutresultatet 22 - 0. Kanske inte någon höjdarmatch att titta på men ändå lite intressant när man konstaterar att skottstatestiken slutar på 67 - 6 och att den enda som inte kammat hem något poäng till poängligan denna dag är målisen Felicia som ju trots detta motade bollen 6 gånger på 60 minuter. Inte så att hon jobbade sönder sig för hon har ju ett gäng glada utespelare som stoppar bollen långt innan den kommer i närheten av henne. Bild kommer väl så småningom när min egen lilla målis behagar dyka upp med sin mobil där fotona ligger och väntar :-)

En tanke går naturligtvis också till grannfamiljen idag, en vecka sedan deras tillvaro vändes upp och ner. Hoppas ni får sova i natt. Annars finns vi här vägg i vägg.

1 kommentar:

Maria sa...

Nej men nu får du ta och kvickna till!

Saknar dig kompis, vad görs?

Vet inte om du såg mitt svar på frågan om när jag fyller, men här kommer det igen för säkerhets skull.

31 Maj.

M